Trött, tröttare, tröttast

Idag är jag riktigt trött, jag vill bara sova. Så där trött att man inte orkar koncentrera sig när man läser eller när någon pratar med en. Men om jag nu är så trött varför vaknar jag kl. 06:30 och inte kan somna om, knäppt är det i alla fall. Men jag har tagit mig igenom dagen med hjälp av kaffe och tårta, snabb och effektiv energi, synd bara att den verkar så kort tid 😔

Idag hade jag HLR-utbildning på jobbet, det är faktiskt en av de värsta sakerna med mitt jobb. Ja, jag vet att det är jätteviktigt men att ”leka” olika scenarier är inte min grej, att låtsas vara anhörig eller dylikt får mig att få ont i magen. För mig blev det mer naturligt än vad det var tänkt då jag tuggade på en kola när jag spelade anhörig och satte i halsen, oops… 😳. Jag överlevde, frågan är om dockan gjorde det… 😉

Nu ligger jag slött i soffan och tittar på TV, men jag har faktiskt tränat Coreträning innan jag hamnade i soffan. Så God Natt så hörs vi imorgon!

Kommentera

