Däckval…

Jag bara MÅSTE ha nya däck till min sons MTB, helst igår, men vad ska jag välja? Varför måste det finnas så många märken, sorter och bredder? Från början tänkte jag slanglöst men jag vet inte riktigt vad jag ska ha och sen blev det så många pengar. Så efter många timmars surfande så tror jag att det blir CykelVasan paket från Continental, jag vet ju att de funkar eftersom jag har testat dem förut och de är ju helt ok. Sen kan jag ju få tag i dem imorgon och behöver inte vänta på att de ska skickas från England eller Tyskland eller var det är billigast någonstans… Så imorgon blir det dubbat för sista gången den här vintern kladd och lersäsongen, hoppas jag 😉.

Kommentera

