Hundpromenad

Idag tänkte jag sova länge, men icke sa Nicke, jag började fundera när Fredrics väckarklocka ringde så jag har varit vaken sedan kl. 6. Strax före åtta gav jag upp att somna om och gick upp och åt frukost och spelade spel på telefonen som jag bara måste spela… hm…

På förmiddagen tog jag mig ut på promenad med hundarna och jag skulle gå i ett avslappnat och behagligt tempo, bara mysa lixom. Jag har fått rådet att träna/gå utan pulsklocka med det går inte för då är det ju inte lika roligt 😉, men klockan var gömd under jackan och jag tittade inte på den en endaste gång under promenaden. Det var mysigt, solen skymtade lite, lite grann bakom molnen och fåglarna kvittrade glatt, nu är det nog attans vår! 😊 När jag var nästan hemma så fick jag ett infall att fota en selfie och hundarna förstås, helt samarbetsvilliga är de inte, sitter still gör de på ren lydnad men se glada ut, nä, stackars oss tänker de nog 😋 här kommer det några bilder från idag.

20140304-154501.jpg

20140304-154518.jpg

20140304-154533.jpg

20140304-154609.jpg

Kommentera

