Nytt År…

Nu är det länge sedan jag skrev igen… Men det har varit jul och nyår med allt vad det innebär och då har det inte funnits tid för bloggande. Men nu är det ett nytt år och det gamla avslutades med en god middag tillsammans med sambo och son.

I mellandagarna hann jag med två cykelturer med solsken på racern, den första var på annandagen tillsammans med sonen, så mysigt! Vi var ute i 1h 20 minuter, men sista kvarten började jag känna av nacken. Andra turen cyklade jag själv och bitvis var det riktigt halt så nu får det nog bli trainer ett tag framöver. Men jag fick i alla fall till 48 km på mindre än två timmar med lugn och fin cykling genom bostadsområden och där det var halt. Jag var även in på cycloteket och fick växlarna justerade, så efter det gick cykeln som en dans. På slutet gick det riktigt tungt, det var motvind och uppförsbackar så för första gången på länge fick jag ordentligt med mjölksyra i låren och rumpan 😊

Med andra ord blev det ett bra slut på 2013 och förhoppningsvis blir 2014 ett riktigt bra år. Idag har jag tränat core och spenderat 40 min på trainern så nu är träningsåret 2014 invigt! Nu väntar jag bara på MR av ländryggen och beroende på vad den visar ska jag bestämma mig om jag ska springa Lidingöloppet eller inte…

GOTT NYTT ÅR! 🎆🎉

Kommentera

