Tankar och funderingar

Det är mycket som snurrar i huvudet nu. Med stora dottern som mår dåligt och behöver mitt stöd, sonen med sina diagnoser och samtidigt har kommit in i puberteten med alla de svängningar som är då. Sen har jag min yngsta dotter med sin bångstyriga häst, igår åkte hon av och slog i huvud, nacke och höft. Igår kväll hade hon rätt så ont i nacken och huvudet. Hon gick till skolan idag innan jag vaknade så jag oroar mig lite för hur hon mår. Hästen har ont i hela ryggen igen så det förklarar ju bocksprången och nu har vi bestämt att hästen ska utredas ordentligt iallafall. Så barnen orsakar en hel del oro och funderingar, men som tur är genererar de en hel massa kärlek också.

Sen funderar jag en hel del på min framtid, kommer den här eländiga ryggen och nacken bli bra snart så jag kan jobba ordentligt igen. Jag vill ju även kunna träna obehindrat, både för att det är roligt och att det skingrar en hel del tankar för en stund. Just nu känner jag mig lite frustrerad men ändå envis nog för att ta mig igenom det här, förhoppningsvis som en klokare och starkare person.

Idag tänkte jag träna lite Coreträning, för att stärka den onda ryggen litegrann och efter det så blir det 35 minuter på trainern. Frågan är bara om det blir före eller efter O’s läkarbesök…

Kommentera

