Att GÅ blodomloppet är en bedrift i sig…

I måndags gick jag blodomloppet, det var verkligen en annorlunda känsla mot vad jag brukar ha på lopp. Jag står alltid först på startlinjen och har en bra fart iväg och den här gången stod jag sist i tidtagningsklassen och gick iväg i ett lugnt tempo och jag kände mig nöjd med det. Jag var orolig att jag skulle bli knuffad på eller snubbla då jag inte ser var jag sätter mina fötter på grund av halskragen men det gick bra då jag försökte hålla avstånd till de andra deltagarna och planerade min väg. Sen måste jag säga att alla var vänliga nog att inte knuffa på mig, kanske berodde det på halskragen eller att de faktiskt var ett vänligt klimat. Jag är nöjd över min prestation och att jag faktiskt gjorde det som är bäst för mig nu och inte drogs med i strömmen. Enligt STRAVA gick jag 5.4 km på 53:55 min och det är jag nöjd med då jag opererades för 2,5 vecka sedan.

Kommentera

