Livet knallar på…

Nu var det ett tag sedan jag skrev i bloggen, men tiden och orken har inte funnits. Det har varit mycket negativa känslor som jag behövde ta i tu med, men nu börjar jag se ljuset i tunneln i alla fall.

I måndags pratade jag med min Coach, tänk vad hon kan få mig att må bra 😊 Förhoppningsvis leder det till att jag kan få en bättre självkänsla och kanske till och med acceptera att jag är den jag är… Nej nu ska jag vara positiv, självklart ska det bli så!

Igår var jag till Huddinge Universitetssjukhus för inskrivningssamtal, det togs blodprover, blodtryck, puls och EKG och det verkar som att jag är tillräckligt frisk för att kunna opereras. Nu väntar jag bara på ett datum när operationen skall ske, och det hoppas jag att jag får besked om snart. Livet blir ju lite enklare om man kan planera det lite grann i alla fall.

Något som är roligt är att min yngsta dotter fortsätter att cykla racer 😍 Nu ska jag bara försöka få någon i Cykelklubben att ta sig an henne så att hon kan få sällskap på sina cykelturer, jag vill ju inte att hon ska tröttna… Tänk vad roligt det ska bli att kunna cykla med mina barn när jag är frisk från mitt diskbråck, racer med Alva och MTB med Adam, sen kanske det kan bli någon ridtur med Olivia och Alva också. Åh vad jag längtar… Bättre mål än så här kan man väl inte ha för att fortsätta kämpa när det känns alltför tungt!?

Kommentera

