Känns bra nu…

I söndagsmorse blev det en nostalgitripp med Disneydags tillsammans med mina döttrar. Det var så mysigt 😊 På kvällen tog jag en rask promenad i Rocklundaspåret medan Adam cyklade MTB. Solen sken, fåglarna kvittrade och liljekonvaljerna doftade underbart ❤, det är verkligen underbart med vår! Under hela promenaden lyssnade jag på musik, allt från gamla godingar till dagsfärsk musik, tänk vad musik kan få en glad och sprallig…

Igår jobbade jag, och fick den ”tyngsta” patienten på hela salen, men då fick jag verkligen träna på att be om hjälp. Det är inte lätt, men jag jobbar på det.
När jag kom hem var jag så trött så jag somnade… Men Alva väckte mig när hon kom hem och då följde jag med henne när hon red. Efter det var det utvecklings-samtal med Alva, hon är så duktig i skolan, på alla nationella prov hade hon A eller B. Min lilla Alva är så duktig! Nu är jag en stolt mamma 😍

Idag har jag pratat med min Coach, tänk vilken tur att jag fick den här möjligheten att få hjälp med att arbeta med min egen självkänsla. Det finns så mycket att jobba med, men att bli medveten om vad jag gör mot mig själv är väldigt nyttigt och jobbigt. Det svåra är att verkligen förändra sitt tankesätt, men att jag får hjälp med verktygen för att kunna lyckas med detta är en gudagåva. Jag känner mig alltid lugn efter att jag har pratat med henne. Just nu känner jag mig lugn, harmonisk och nöjd.

Kommentera

